1. Czy wysyłacie towar za granicę?
– Tak.
2. Po jakim czasie zamówienie zostaje wysłane?
– Zamówienie zostaje wysłane w ciągu 2-10 dni roboczych. Jest to zależne od tego czy dana rzecz jest obecnie na stanie, jeżeli jest wysyłka następuje na drugi dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym. Natomiast w momencie kiedy towaru nie mamy, zostaje on zamówiony i wysłany w ciągu 2-10 dni roboczych. Jeżeli termin dostawy będzie dłuższy klient dostaje od nas informację na skrzynkę mailową, o przewidywanym czasie wysyłki.
3. Czy można zamówić koszulkę z własnym napisem?
Nie, tylko te napisy, które są w ofercie.
4. Czy mogę zamówić bluzę/top z napisem, który jest na koszulce?
Tak, w tym celu należy napisać maila na kyoustuff@gmail.com.
5. Czy mogę zwrócić/wymienić zakupiony towar?
Tak.
6. Co jeżeli chcę zmienić moje zamówienie?
Jeżeli zamówienie zostało źle złożone, należy złożyć je jeszcze raz i wysłać informację na maila kyoustuff@gmail.com z informacją o tym, iż pierwsze zamówienie ma zostać anulowane.
7. Gdzie znajdę informacje dotyczące zwrotu/wymiany/reklamacji?
Wszystkie informacje znajdują się w regulaminie.
8. Co jeżeli zamówienie nie dotarło do mnie po 10 dniach roboczych?
Jeżeli paczka nie dotrze na czas, proszę o kontakt mailowy.
9. Ile mam czasu na wpłatę pieniędzy na konto?
Na wpłatę czekamy 7 dni, później zamówienie zostaje anulowane.
10. Kto płaci za przesyłkę podczas zwrotu towaru?
Klient.