1. Czy wysyłacie towar za granicę?

– Tak.

2. Po jakim czasie zamówienie zostaje wysłane?

– Zamówienie zostaje wysłane w ciągu 2-10 dni roboczych. Jest to zależne od tego czy dana rzecz jest obecnie na stanie, jeżeli jest wysyłka następuje na drugi dzień po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym. Natomiast w momencie kiedy towaru nie mamy, zostaje on zamówiony i wysłany w ciągu 2-10 dni roboczych. Jeżeli termin dostawy będzie dłuższy klient dostaje od nas informację na skrzynkę mailową, o przewidywanym czasie wysyłki.

3. Czy można zamówić koszulkę z własnym napisem?

Nie, tylko te napisy, które są w ofercie.

4. Czy mogę zamówić bluzę/top z napisem, który jest na koszulce?

Tak, w tym celu należy napisać maila na kyoustuff@gmail.com.

5. Czy mogę zwrócić/wymienić zakupiony towar?

Tak.

6. Co jeżeli chcę zmienić moje zamówienie?

Jeżeli zamówienie zostało źle złożone, należy złożyć je jeszcze raz i wysłać informację na maila kyoustuff@gmail.com z informacją o tym, iż pierwsze zamówienie ma zostać anulowane.

7. Gdzie znajdę informacje dotyczące zwrotu/wymiany/reklamacji? 

Wszystkie informacje znajdują się w regulaminie.

8. Co jeżeli zamówienie nie dotarło do mnie po 10 dniach roboczych?

Jeżeli paczka nie dotrze na czas, proszę o kontakt mailowy.

9. Ile mam czasu na wpłatę pieniędzy na konto?

Na wpłatę czekamy 7 dni, później zamówienie zostaje anulowane.

10. Kto płaci za przesyłkę podczas zwrotu towaru?

Klient.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

0